ח"כ קרעי: "בר לב חושב שהוא שר הרש"פ ולא שר הבט"פ"

אסתי פלד No Comments on ח"כ קרעי: "בר לב חושב שהוא שר הרש"פ ולא שר הבט"פ"

ח"כ שלמה קרעי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מסביר את המטרה בדיונים הארוכים בכנסת והכשלת הקואליציה. וקורא לחרדים להצטרף לגל ההפגנות נגד הממשלה, "כולם מפגינים רק המדינה כמדינה יהודית"

צילום: Hadas Parush/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שלמה קרעי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לדבריו של ח"כ ישראל אייכלר נגד הציונות הדתית שבגללה קמה ממשלת השמאל ואמר,  "אני לא מסכים איתו שלא לשבת עם האחים המוסלמים תומכי טרור זו קנאות, זה לא קנאות, זו ראייה פשוטה של המציאות שאי אפשר להשליט את תומכי הטרור על מדינת ישראל".

קרעי הוסיף, "הם פוגעים בחוסן הביטחוני של מדינת ישראל. הם לא רוצים לראות אותנו כאן. היום אנחנו מבינים כמה זה חמור לעשות דבר כזה".

כל הדיונים הארוכים בכנסת שמגיעים לשעות הבוקר מסביר קרעי את המטרה, "כל דקה שהחבורה חסרת האחריות נמצאת איתנו במליאת הכנסת הם עושים פחות נזק במקומות אחרים זה בסיסי. המטרה השנייה זה להביך אותם ולא לתת להם להעביר חוקים. אתמול הם הצליחו להעביר את החוק להעביר חיילים לשירות המשטרה, אבל אם שני חכי"ם היו מספיקים להגיע זה לא היה עובר. כל מימוש החוק זה של בר לב כדי לטפל באלימות המתנחלים. בר לב חושב שהוא שר הרש"פ ולא שר הבט"פ".

קרעי התייחס להתעוררות בשטח ואמר, "אני גם שואל מתי הציבור החרדי יצטרף להפגנות. כרגע זה מלחמה בקונצנזוס. לתל אביב הגיעו מכל שכבות הציבור, כל הדוברים דיברו על מדינה יהודית על זה הייתה ההפגנה. כולם מבינים את זה שזה לא מאבק של חרדים אלה של העם היהודי. כל המטרה של הרפורמי קריב זה לבלל את העם היהודי כאן. יש כאן מלחמת דת".



0 תגובות